Epwτικη Ιστορια.Η ΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΞΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ

 


 Είμαι ο Γιώργος 17,5 ετών και ανέκαθεν αγαπούσα παρά πολύ τη θεια μου.Είναι μια 45 άρα γυναίκαρα  με όλη τη σημασία της λέξης.

Η συγκεκριμένη ιστορία συνέβη πριν λίγους μήνες και δε θα την ξεχάσω ποτέ (θα καταλάβετε το λόγο).Είχαμε παει λοιπόν για τις καλοκαιρινές διακοπές στο εξοχικό μας στη Λούτσα .Ενώ οι μέρες περνούσαν βαρετά τηλεφώνησε η θεια και είπε στη μητέρα μου πως έρχεται να μείνει μαζι μας.Φυσικά εγώ ακούγοντας το χάρηκα υπερβολικά αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα επακολουθούσε.Έφτασε λοιπόν το ίδιο βράδυ , φορώντας ένα σούπερ 

Διαβαστε την συνεχεια της ιστοριας εδώ

                                                                                                     
Διαβαστε την συνεχεια της ιστοριας εδώ  

Μετ. σε  ιστοτ. 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη