Εpwτικη Ιστορια .Οι κ@υλες κορες του γειτονα

 

Ο γείτονας μου ο Χ (ονόματα δεν λέμε) έχει δύο κόρες που είναι γύρω στα 20 με 22. Η γυναίκα του δε λέει και πολλά, δηλαδή τα έχει τα κιλάκια της αν και το μαλλί είναι βαμμένο ξανθό! Αλλά εμένα με καβλwνανε οι κόρες που εδώ που τα λέμε είχανε κάτι γκόμενους που τις τραβάγανε. Ήθελα όμως κι εγώ να μαμησω! Αλλά δεν ήταν εύκολο. Ώς που βρήκα την άκρη. Οι κοπέλες πηγαίνανε στο ίντερνετ καφέ ενός φίλου, τον οποίο έβαλα φυσικά να μάθει που τριγυρίζουν στον κυβερνοχώρο και με τι ονόματα. Κι έτσι έμαθα. Την πέφτω λοιπόν και τις “ψάχνω” σε όλα τα καλά μέρη και οι κόποι μου δεν πήγαν τσάμπα. Τις πέτυχα και τους την έπεσα ηλεκτρονικά ! Αλλά δεν πέφτανε. Με τα πολλά, η μία από τις δύο (η μεγαλύτερη) μου έδωσε σημασία και πιάσαμε το ηλεκτρονικό ψηστήρι. Βέβαια ούτε που είχε καταλάβει ποιός ήμουν. Κι έτσι σε κανένα μήνα ήξερα πολλές λεπτομέρειες γι αυτή και την αδερφή της που μου κάνανε
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ                                                                                                 
                                                                                                                   Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη