Epwτικη Ιστορια .Αποκριάτικο πάρτυ με γ@misia

 

Απόκριες, και έχει κανονίσει η Κουμπάρα μας η Χ πάρτι στο σπίτι της. Είχαμε αγοράσει με την γυναίκα μου στολές, εκείνη είχε ντυθεί Πρωτόγονη και εγώ πρωτόγονος. Φτάσαμε στην κουμπάρα μας όπου ήδη είχαν φτάσει αρκετοί καλεσμένοι και φίλοι μας όπως η Σ και ο άντρας της ο Ζ, η Β με τον άντρα της τον Μ, φυσικά ο άντρας της κουμπάρας μου ο Κ, η άλλη μας η κουμπάρα η Μ με τον άντρα της τον Π και φυσικά η Α η οποία όμως είχε έρθει  μόνη της χωρίς τον Χ τον άντρα της ο οποίος λόγο δουλειάς δεν θα μπορούσε να έρθει. Φυσικά ήταν και πολλοί άλλοι, με τον χώρο να είναι σκοτεινός με πολύ χαμηλούς φωτισμούς, υπό τον ήχο αποκριάτικων μελωδιών. Βραζιλιάνικα, σάμπα και τέτοια. 

Με το που μπήκαμε μέσα το βλέμμα μου έπεσε στην Α και κατάλαβα ότι και εκείνη με κοίταξε κάπως περίεργα….αλλά δεν πήγε το μυαλό μου σε κάτι 

 
Διαβαστε την συνεχεια τησ ιστοριας εδω                                                                                                      Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη